♥ Dag lieve mam ♥




Vlak voor kerst werd mijn lieve moeder opgenomen in het ziekenhuis.
Op kerstavond is zij overleden. Ik had me er wel op voorbereid dat dat eens zou gebeuren aangezien het jaar 2017 voor haar een jaar was waarin ze sterk achteruit ging maar toch valt het zwaar.

Mam hield veel van engelen.


Geniet


Geniet van deze dag
Geniet van ieder uur
Beleef je leven met een lach.
Zie het leven als een avontuur
Blijf jezelf, ga niet acteren
Je bent op Aarde om veel te leren

Je zult vallen en weer opstaan.
En komt er dan ooit een traan
accepteer dan je verdriet
Laat die traan maar komen
Het hoort bij het verwerken
En zonder tranen gaat dat niet

©Maria 

(Gedicht ooit geschreven voor mijn moeder)
Zij had hier veel steun aan.
niet delen aub.

Ik ben dankbaar dat ze zo lang bij ons mocht zijn maar wat zal ik haar missen. Behalve moeder en dochter waren we ook elkaars beste vriendinnen.
Ik hou van je lieve mam.💖




~~

Reacties